Temanku

Thursday, 6 December 2012

Geram Sangat ! ~.~ !

aQ bukan nak tunjuk pandai pown lah !
Dah ko cakap minggu depan ko xde kan ! 
so , salah ker aQ sign ko . 
yang ko bajet sangat pehal !
pehal !
XOXO !

Sunday, 8 July 2012

Test Pen !

heheheh 
Hari nie g kje cm biase ,,
Merempit , habes sume lampu merah Cik sha langgar ...
Nak cepat punyer pasal ,
Macha (bukan nama sebenar) la tepun nak kay moto 
sampai2 jer dye da g munshi nek 2 kati(moto barai) ... lalalala

Thursday, 19 April 2012


CikSha Punyer Pinky
HUHUHUHU
Ni lah kegunaan harian CikSha
Johnson's Body Care powder (wangy cam baby)
Johnson's Body Care body lotion(tyme tidur jer)
Johnson's Baby Cologne(tak kuat sangat bau dye , xsaket hidung)
Lovillea Gelly Cologne(imbas zaman sekolah dulu dulu)
Nivea Express hydration(b4 g class)
Jam Pink (yang tersayang belikan)

Wednesday, 4 April 2012

Hanya Tuhan Yang Tahu

Ya ALLAH
 aku berdoa padamu moga kau beri aku kekuatan untuk menghadapi dugaan yang engkau berikan
Seandai nya aku mampu untuk menjalani hidup tanpa nya enkau berilah aku kekuatan
sesungguh nya aku hanya insan yang lemah
Engkau sampai kan lah rindu ku dan sayang ku padanya
Seandai nya DIA tawu betapa aku syangkan nya
Hanya Tuhan Yang tahu

Thursday, 29 March 2012

Menjalani hari2 seperti biase . Tido , tido , tido dalam class .
Dengan kesejukan air-cond , kemalapan , suram suram .
Disebabkan 5s la kiteowang tak blaja .
So skunk 5s it's over . 
Kembali berlajar , hampir 3 bulan kiteowang tak blajar .
Hope kali nie CikSha akan wat yang terbaek berbanding sem lepas
Yeahhhh ! CikSha bule .

Sunday, 25 March 2012

Hah ! Betul ker ?

Pernah tengok gajah melompat ? Memang lah tak penah , gajah tak buleh melompat . ^^.
Madu tak pernah busuk .
Setiap lipstik mengandungi sisik ikan . Eeeuuk .
Bersin sambil tutup mata bule mnyebabkan kerosakkan otak . Bule ker bersin buka mata ?
Manusia tidak mampu menjilat hidung nya sendiri . ^^.
Babi dan Anjing binatang faveret manusia . ^^ . Apabila maki hamun .
Magnet dikenali sebagai besi berani kerana , ia berani menarik butir butir besi lain kearahnya . ^^.